niedziela, 15 stycznia 2017

Co robić?

Hej wszystkim, którzy jeszcze tu wchodzą! Zawieszenie trwa już długo, za co bardzo was przepraszam, a co do nowego rozdziału... Moja wena pojechała na wakacje i coś nie chce do mnie wrócić :/ Mówiąc szczerze, rozdział już napisałam, ale jest strasznie krótki i nie satysfakcjonuje mnie w pełni... Gdybym pisała go od nowa, pewnie wyszłoby to samo, a rozbudowanie zajęłoby mi kolejny miesiąc :( I tu jest pytanie do was. Czy chcecie abym wstawiła go, czy może spróbowała coś jeszcze napisać? Jeszcze raz przepraszam i liczę, że nie jesteście na mnie bardzo wkurzeni... Do następnego!

2 komentarze:

  1. Ja w sumie nie wiem. Jeśli czujesz, że z tego nic nie wyjdzie to się nie opłaca męczyć się przez kolejny miesiąc, skoro i tak wyszedłby taki sam. Musisz zrobić tak, jak według Ciebie będzie najlepiej, nie zawsze jest to łatwy wybór, ani dobry, ale kiedyś będzie się trzeba zdecydować. Życzę ci, żeby Twoja wena wróciła z tych wakacji z zdwojoną siłą! :D Pa! ;)

    OdpowiedzUsuń